Themasessie 'Exploring the Digital Customer Journey"
Benieuwd naar de Digital Customer Journey van diverse CIO's en hun Marketing collega's? Lees snel verder!
De verdergaande digitalisering van de samenleving heeft impact op onze organisaties! Niet voor niets heeft het CIO Platform Nederland dit als een hoofdthema gekenmerkt in haar toekomstvisie.
De nieuwe mogelijkheden van de technologie zorgen voor mooie business opportunity’s, met veel data. Maar het vergt ook veel aandacht van de IT functie en de samenwerking met andere onderdelen van de organisatie.
Om over dit onderwerp van gedachten te wisselen, organiseert het CIO Platform Nederland de Themasessie ‘Exploring the Digital Customer Journey’.
De CIO’s van Wavin, Sligro Food Group en Hunkemöller delen samen met hun collega directeuren op het gebied van digitalisering/marketing hun reiservaringen met ons. Er is ruim gelegenheid tot het stellen van vragen.
Doel van de middag is inspireren, verbanden leggen en van elkaar leren. Gezamenlijk zullen we kijken welke onderwerpen spelen bij de verschillende organisaties en bespreken we de mogelijkheden over hoe we dit gezamenlijk kunnen aanpakken.
Aanmelden Wil je deelnemen en ben je binnen de ICT of Marketing actief bezig met digitalisering? Meld je dan snel aan (in ieder geval vóór 28 januari 2016) want het aantal plaatsen is beperkt. Aanmelden kan door het sturen van een e-mail naar Angelika Peperkamp. Vermeld bij aanmelding je e-mailadres, organisatie en functie.
Details 11 februari 2016 15.00 – 18.00 uur Holland Casino, Utrecht
Mocht jouw organisatie geen lid zijn van het CIO Platform Nederland maar heb je wel interesse om deel te nemen aan deze sessie, doe dan een verzoek om deelname via bovenstaand e-mailadres. Afhankelijk van de beschikbaarheid van plaatsen zullen we enkele geïnteresseerden kunnen toelaten. We houden ons het recht voor om daarin zelf een keuze te maken.
Deel dit bericht